Volgers

maandag 6 april 2015

De witte pimpernel

Heb mijn zussen verteld dat we de Pasen zouden doorbrengen in Oene.
Waarom? Zus twee begreep het.
Op het blog van supergoof zag ik dat ze naar de witte pimpernel gegaan was en had een foto van de winkel gemaakt.
Nou zou je denken moet je alles doen wat die Goof doet?
Dat niet maar ben wel van het gezegde: "wat je ver haalt is lekker"
Het ging mij wat ik op de foto zag, namelijk een kast met daarin veel gele lappen.
Dus zaterdag vroeg uit de veren, camper in stad uit en het dorp in, dijk op en aan het einde van Gelderland ligt dus de molen.
Met behulp van Ria de eigenaresse een mooie randstof uitgezocht voor mijn Stevie.
Dit is het dan, de foto gemaakt over de IJssel bij de camperplaats in Wijhe.
Morgen de eerste dinsdag van de maand en dan is er bee in de karperhoeve.
Gezellig.

                   Groetjes Christine.





2 opmerkingen:

  1. Dat is een hele mooie stof voor de rand, past prachtig bij de de stofjes die je voor de Stevie gebruikt heb.

    BeantwoordenVerwijderen