Volgers

dinsdag 22 september 2015

Stevie garden quilt en........

Vandaag een gezellig dagje uit naar mijn zus in Monster, zus 3 kwam mij ophalen.
Tas vol naar zus 2,
Na de koffie met wat lekkers was het tijd om de handwerktas uit te pakken en begon de show and tell.
Mijn zus heeft ondanks de verhuizing enorm hard gewerkt aan het zussenproject.
Haar Stevie is bijna doorgequilt.
Hier een detailfoto van haar fijne steekjes.
Maar Christine , hoe zit het met jouw Stevie?
Ja die zit in de tas, klaar om gedubbeld te worden.
Maar ik kan met trots vermelden dat de yoko geheel gereed is.
Trallalalalala
En nu zie ik allemaal sterretjes, later meer.
Groetjes christine





5 opmerkingen:

  1. Wat mooi allemaal en wat leuk dat jullie zussen met elkaar dezelfde hobby delen. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. War zijn er weer mooie grote projecten af .
    Het was weer gezellig, groetjes zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit! Wanneer komen jullie weer bij elkaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je Yoko is prachtig geworden en succes met je sterretjes, wie weet ga ook ik eraan beginnen!! groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen