Volgers

woensdag 20 april 2016

Het moet niet gekker worden

Wat zijn we nu als quilters volop in de digitale wereld?
Als je denkt dat je genoeg heb aan een draadje, naaldje en een lapje stof.
Nee zo ging het vroeger.
De huidige tijd geeft ons volop ideeën,
En die vinden we op de computer, foto's die gedeeld worden
Maar ook BOM's
Zoals de 365 dagen challenge.
Dan zit je achter de naaimachine en kijk je op de i pad voor de instructies.
Heb het geprobeerd en er ongeveer acht gemaakt, maar er mee gestopt
Is toch niets voor mij, laat mij maar zelf een tekeningetje maken en een leuk 
applicatieblokje maken.

En wat doe je nu  met de challengeblokjes??
Heb al een ideetje, ga gauw aan de slag.
Groetjes Christine.

4 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb ook ooit meegedaan aan een 365 fotochallenge. Was in het begin heel leuk, maar op een gegeven moment ging ik fotograferen omdat het 'moest' en niet omdat ik het wilde. Toen ben ik er ook direct mee gestopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd wat je ervan ga maken zus. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook benieuwd, hoop het snel te zien.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen