Volgers

vrijdag 28 oktober 2016

Het Nederlands erfgoed

Vandaag de dag van een workshop en wel in Etten-Leur bij Quiltshop Leur.
Vannacht hier in het stadje overnacht, zodat ik wel op tijd aanwezig zou zijn.
En dat is ook gelukt.
Een leuke winkel met volop 'wil ik hebben' allerlei.
Geslaagd voor de randstof van de vakantieliefde quilt.
Dan naar de leslokaal waar we eerst uitleg kregen over het ontwerpen van een kleed door Hester Huiskamp en daarna zijn we aan de slag gegaan met de broderie perse.
Een kant van de tafel
En de heerlijke courgettesoep is nog wat te heet.
Hester laat ons gewoon doorwerken.
Want het is aanpoten om bij te blijven, maar gelukkig kregen we na de soep en broodjes nog de ruimte om te kletsen en ook om de quilt van Hester van dichtbij te bewonderen.
Dus met mijn hoofd vol van stofjes ga ik samen met mijn maatje verder richting Enschede voor een bruiloft van een neefje.
Groetjes christine




3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je geslaagd ben voor de randstof van de vakantie liefde. Maar morgen
    N krijgen zeker pas je werk te zien? Vanavond hard werken eraan?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, helaas genoeg met de handjes gedaan, dus rustig aan op de minicamping erfgoed bossem

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat je ook gaat beginnen,ben benieuw naar je vorderingen. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen