Volgers

zaterdag 8 oktober 2016

Quiltbarg

Vier eerste dinsdagen van de maand heb ik de Quiltbarg moeten missen
Met zijn tijdelijke bewoners
En nog een groepje
Gezellig weer even kletsen over lapjes, draadjes, malletjes, patroontjes en al wat meer.
Tijd voor een show and tell van Gerie
Een mooie uilenquiltje en laat ik mijn topje zien 
Tja hij is groot geworden.
Nu reeds gedubbeld en is er een begin gemaakt met de eerste quiltsteekjes aan de boom.
Zo morgen weer vier naaldjes.
Groetjes christine 


2 opmerkingen:

  1. Wij hebben jou ook gemist hoor! Was wel weer gezellig dat je erbij was. Je boomquilt is geel mooi geworden en alles met de hand, mijn complementen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben jou ook gemist hoor! Was wel weer gezellig dat je erbij was. Je boomquilt is geel mooi geworden en alles met de hand, mijn complementen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen