Volgers

vrijdag 3 maart 2017

Wie schrijft,

Die blijft.
Dat geldt zeker voor mijn quilt.
In 2013 heb ik bij Irene Blanck zelf het patroon gekocht van de Message in a bottle.
Toen was het nog lastig om in ons Nederland bedrukte stof te kopen.
Dus op 31 december 2013 was ik in
Parijs en bezocht daar Ines met resultaat.
Helaas was het in 2014 nagenoeg niet mogelijk om de lapjes te knippen en te naaien.
Wel kon ik heerlijk kleurtjes combineren en zelf wat op stof schrijven
En een gedicht op stof drukken
Post op het oude adres
Nog een briefje van een zusje
En zo is het eind december 2014
En is er eenderde van de quilt af.
Ook heb ik in de quilt bloemen verwerkt met post van lieve kennissen uit Australiƫ
En dan is het 2017 en is het quiltwerk gedaan
Zit de bies erop en kan Ik hem showen.
Het was heel leuk om aan dit kleed te werken, mede doordat ik hier wat eigen ideeƫn in kon verwerken, heeft mij ook geholpen om op te vrolijken in wat slechtere perioden.
Morgen gaan we naar het zuiden voor een zussenweekend.
Gezellig.
Christine.





2 opmerkingen: