Volgers

dinsdag 2 mei 2017

De quiltbarg(je).


Vanmorgen een klein groepje quiltsters,
Dus ook kleine quiltjes te zien.
Mooi geborduurd en
Nog een lief blauwtje.
Is dat voor Co? Onze gastvrouw was er vandaag niet bij. 
Maar in de hoek van de kamer zien we diverse mandjes wat allemaal te maken had met kantklossen, dus Joke en ik aan de snuffel.
Kijk uit welk jaar dit boek komt weet ik niet.
En nog een compleet patronenpakket
Geweldig leuk er lag nog meer, waar Joke direct verliefd op werd, oude klosjes 
Alles weer netjes terug in de doos.
En heb ik besloten om in de herfst te beginnen met kloskant.
Hup gauw terugfietsen naar huis, inpakken en morgen to good old england.
Groetjes Christine.
O wacht even, de vakantieliefde
Heeft een rand gekregen en ligt inmiddels in de kast om er in oktober weer uit te komen.


4 opmerkingen:

  1. Ja, er werd heel wat moois geshowed en al die kantspullen om van te smullen. Ik ben toch wel lekker nat geregend, maar naar huis is nooit zo erg. Veel plezier in that good old England.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vakantieliefde is mooi geworden. Ook zie ik dat er weer mooie quiltjes gemaakt zijn voor de tentoonstelling. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, de volgende maand weer. En een nieuwe hobby erbij!!! Goeie reis maat Engeland, niet zeeziek worden hoor. Groetjes van zus 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens jullie een fijne tijd in that good old England. Ga jullie weer volgen op chrissytrail.
    Goeie reis een hoop zon en gezond weer terug met een hoofd vol leuke ideeen.
    Dikke kus zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Piep een fijne tijd ik Engeland, en kantklossen
    Deed ik ook nog in een ver verleden..

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen