Volgers

zondag 14 mei 2017

Groeten uit

Wellingborough, alwaar ik een dagtripje heb gemaakt, terwijl mijn maatje volop aan het wandelen is,
Kan ik naar het dorpje Great Doddington met de bus
En stap ik wat te laat uit, dus voor mij ook een wandelingetje.
En dan kom ik bij Poppy Patch.
Een kleine winkel met volop vrolijke stofjes. Heb dus ook wat leuke stofjes gekocht.
En weer buiten bij de controlepost nog even lekker gezeten en nuttig wat,
Zo lijkt het toch of ik mee doe met de 27 km tocht.
Terug in de bus zie ik mijn maatje nog lopen.
En vandaag voor mij een rustdag en maak ik nog een mandje af.
Greetings Christine
Ps. Laat later wel de stofjes zien.



2 opmerkingen:

  1. Wat is je bloemenmand vrolijk geworden. Ben benieuwd naar je stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ben je toch lekker bezig, je bloemenmand is leuk geworden.
    Ben ook benieuwd naar je stofjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen