Volgers

donderdag 17 augustus 2017

Tip van de maand

Wil je er even tussenuit?
Wat gaan bekijken?
Dan stel ik voor om op 2 september as naar Etten-Leur te gaan.
Naar Quiltshop Leur, dan is er open dag en is er een quilttentoonstelling met als thema: De Uitdaging, wat kun je maken met stalen.
Nu wil het zo zijn, dat ik wel wat stalen bij haar heb ingeslagen, en dat zijn geweldige kleurenstarters voor een nieuw op te zetten project. Ik kan het iedereen aanraden. Eind van het jaar zal ik zeker bij haar binnenwaaien om de stofstapel opnieuw te bekijken en mijn slag te slaan.

Nu had ik dit verhaal van haar al eerder gelezen en dacht aan mijn kerstboomquilt, die zo reislustig is en wat ik vorig zomerseizoen gemaakt heb.
Dus gevraagd aan mijn huisoppasser of zij de quilt wilde opsturen. En nu hangt deze trots in de leslokaal te showen. Want het is een echte stoffenspektakeluitdaging.
Net zoals nu met de Piece and plenty mandjes die ook voor het merendeel uit stofstalen bestaat.
Groetjes chtistine



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je kerstquilt daar hangt.ik ga het eind van het jaar met je mee. Hangt de quilt dan nog.?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dan mag hij mijn gang opvrolijken of bij een van mijn zussen

      Verwijderen