Volgers

woensdag 20 september 2017

Deel 2 van dag 2 Ste Marie Aux Mines

Na een crêpe du sucre kan ik weer een expositie aan en kijk ik naar Ian Berry met zijn jeans
En kijken we in zijn huis
Geweldig hoe hij werkt met licht
Een detail van het meisje
Advies ga eens rustig googelen naar deze persoon en zijn werk.
Ik loop weer verder door het stadje
Amerikaanse quilts te koop
Zelfs de weddingring, kom we gaan een kerkje in
Kan ik weer even zitten
Nog maar een landschapje
En loop ik achter deze dames aan
Naar een volgend kerkje
Met amisch quilts en een poppenhuis
De verschillende kamers
Nog eentje
Een hexagonnenquilt
Met een bepaalde lijn erin, moet dat nog eens goed bestuderen, voor mijn verzameling hexjes
En dan is het weer tijd
Om verder te gaan
En pak elk bankje om even te rusten
Hier of daar
En ga wat betreft voor mij de laatste zaal het theater
Hier hangen de big ones
Niet allemaal even recht hoor
Nog een laatste foto ter afsluiting
Dit is het laatste berichtje uit Frankrijk, we zitten inmiddels in Duitsland.
En ben nu uitgerust van deze vermoeiende maar wel leuke tentoonstelling.
Groetjes Christine


























1 opmerking: