Volgers

vrijdag 29 december 2017

Blijf lekker binnen spelen

Ja dat doe ik, heb mijn 58 jarige pop erbij gehaald.
En haar een handgeweven sjaal gegeven.

Een eerste probeerseltje op mijn cricket loom, wel zit er een weeffoutje in.

Nu een start gaan maken voor een grote sjaal en zal dan mij aan de richtlijnen houden.
     Er wordt door de zussen nu veel gewerkt met wol
Zie hier zusje 1

Met een menagerie van gehaakte diertjes.
    En zusje 2 maakte een wollig bloemenkransje
En zusje3 heeft onder andere dit gemaakt

Maar zij zal nu in haar tuintje werken.
Zo ik ga nu rustig verder spelen.
Christine

5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor zo'n handgeweven sjaal, zal je pop blijf mee zijn met deze koude dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi sjaaltje voor poppekind. Voor jou en je zussen een creatief en gezond 2018 en tot gauw ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Joke, tot 2 januari in de quiltbarg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je 58 Jarige poppenkind ziet er Goed uit, sjaal staat haar gied.
    Tot morgen op de Bee.

    BeantwoordenVerwijderen