Volgers

dinsdag 20 maart 2018

Haak aan........

Het is wolletjestijd, ook in het stadje waar ik woon.
Er hangt een sjaal aan de leuning van een wandelbrug over de Vaart.

Gemaakt door twee zussen en moeder, al breiend hebben ze heel wat verhalen verteld en verbond ze met elkaar.
Nu heb ik volop hakende zussen


Die kleden maken 
Of wat kleiner spul

En zij kunnen daar ook volop vertellen.
Dus struin ik heel internet af om sokken te vinden, die door een beginnend haakster gemaakt kunnen worden.
Uiteindelijk heb ik Vonne gevonden.
En zij helpt mij

Om mijn voeten warm te krijgen
Weer even kijken op you tube bij Vonne en zijn de hielen erbij gekomen

Nog een randje met halve stokjes erop en zijn de eerste huissokjes af.
Er zijn wat verbeterpuntjes, maar daar ga ik voor zorgen bij het volgende setje. Leuk werkje voor in het vliegtuig straks.
Haakmaaraan.
Christine


1 opmerking:

  1. Leuk zeg je eerste paar huissokken af. Succes met je volgende paar. Wordt dat straks je volgende hobby?

    BeantwoordenVerwijderen