Volgers

donderdag 31 mei 2018

Beetje bij zusje drie

En dat betekend showen
En dat tellen

Hier hebben we Inge met haar Folk Art quilt


Gedeeltelijk patroontjes van Atelier Bep, maar dan aangepast. En wat een mooie kast.
En het meisje gaat heerlijk picknicken, in haar mandje zit zelfs een flesje wijn.


En vrije uitloop koeien?


Zal zeker een mooi plaatsje krijgen, wel even twee gaatjes laten boren!

Verder had zusje 2, de hartenkleed meegenomen.
Deze is geheel met de hand gequild.


Daar zal de stichting droomdekentjes zeker blij mee zijn. Nu nog even de binding eraan.


En hoe zit het met mijn blokjes van de Jen Kingwell quilt?
Ben druk bezig met de laatste blokjes, effe wachte dus
Groetjes Christine.

3 opmerkingen:

  1. Hé, jouw vrije uitloop koeien ken ik. Zij zitten als verliefd stel in mijn Franse quiltje, mijn "gekke koeien"! Ik moet nog 1 gekke koe maken......🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordtmooi allemaal, maar vooral die vrije uitloopkoeien zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen