Volgers

zaterdag 9 juni 2018

Gezellig naar de quiltbarg

En binnenkort kan iedereen een kijkje komen nemen.
Later meer hierover

Het is altijd gezellig om hier met de dames een steekje te zetten en laten er diverse kleden te zien zijn.
Een voorbeeld hiervan.
Eerst een oude kleed met grote bloemen van Ans


Deze is live te bewonderen, maar daar straks meer over.
En dan hebben we Joke en zij laat de vogels zingen


Ook dit quiltje kan je zelf zien, maar later.
En wat laat Henny zien?


Een Baltimore die zij in 13 maanden gemaakt heeft.
Geweldig toch.
En het gaat niet altijd om kleedjes, want heb je daar genoeg van, dan kan je een slab maken.


Leuk idee van Anneke.

En nu is er de mogelijkheid om zelf te komen kijken naar alle handwerken die tentoongesteld word op zaterdag 16 en zondag 17 juni as op de Karperhoeve,
Waar: Zuidbuurt 6-7 in Maassluis.


Het zijn gezellige drukke dagen en zelf ben ik er ook de gehele dag met mijn Jen Kingwell kleed. 
Groetjes en wie weet tot ziens in de barg,
Christine

4 opmerkingen:

  1. Leuk blogje over onze bee en tentoonstelling.
    We gaan weer veel moois zien en er twee gezellige dagen van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je reactie op mijn blog.
    Jij hebt ook een gezellig blog. Wat een mooie Baltimore laat je hier zien, en zo superdesupersnel gemaakt!
    Dat slabbetje vind ik zo lief...
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ben er deze twee dagen bij. Gezellig, je hebt er een leuk blogje over geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen