Volgers

zaterdag 15 september 2018

Marche aux puces

Rommelmarkt
Daar denk ik aan en lijkt het een antieke quilt


Niets is waar, gisteren de laatste steekjes gezet aan de binding. Dat idee komt omdat dit kleed en stukjes van de kleed al jaren meegaan. 
De vakantieliefde zoals ik dit kleedje noemt, naar het patroon van Jeaneke, toen nog papieren malletjes i.p.v. stempeltjes, heb ik afbeeldingen gemaakt van diverse landen 

Van noord,  Rovaniemi
Naar zuid


Provence
Van west naar oost


Japan.
En dan nu is hij op tijd af, voordat vadertje winter voor de deur staat.
Ga ik nu lekker rommelen in de laatjes, kijken wat er allemaal nog ligt.
Of naar een braderie van een kerkgenootschap


En score daar een nest groenteschalen 

Verder rommel ik aan met weefkaartjes, laatst gekregen van een vrouw die helaas niet meer kan handwerken vanwege haar ogen.
En dan is YouTube heel handig


Zo rommel ik wat aan met lapjes en nu ook wolletjes.
Groetjes christine

6 opmerkingen:

  1. Heb bij mijn vorige blogje die lieve leuke berichtjes helaas verwijderd, omdat er een derde bericht geplaatst was in een taal wat ik niet kan lezen. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik ook gehad, je kan dan alleen dat bericht verwijderen. Ik heb gelijk eerst maar de brichten wat strakker gezet. Dus eerst goedkeuren, dan plaatsen.

      Verwijderen
  2. Leuke quilt is het geworden,blijf je zeker warm onder.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je quilt is mooi geworden, leuke herrinnering van jullie reizen. Mooi schaaltjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar je herinneringsquilt is mooi geworden. Leuk he nu lekker rommelen en denken aan iets nueuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke quilt, heel mooi gedaan!!! En wat een leuke schaaltjes, echt iets van vroeger

    BeantwoordenVerwijderen