Volgers

zaterdag 15 september 2018

Terug van weggeweest,

En zitten we al in de meteorologische herfst, betekend dat volop quilten?
Ho even de rem erop eerst nog terug naar augustus en de fietstochtjes door de polder, zoals naar mijn geboortedorpje alwaar er midden in een polder een nieuw woonwijkje is verrezen met een uitstraling van vroeger


Fijn dat zoiets toch nog gebouwd kan worden, wat verderop zie ik dit leuke beeld

Met een uitnodiging om de beeldenkas te bekijken, dat moet ik zeker een keer doen. Maar zie je wat er staat: de reiziger ( naar de boeken van Diane Gabaldon?) eenmaal thuis komt het kleed de vakantieliefde tevoorschijn

En ga ik verder met het quilten van de leuke herinneringsblokjes.
Natuurlijk heb ik ook een tochtje gemaakt naar de quiltbarg en daar waren de dames ook weer terug van de zonnige zomer. Met mooie kleedjes


Eerst Lya die trots haar Sue Bonnets uit het buitenland laat zien.



Ans heeft bijna haar kleed af voor kleindochter en

Zusje 2 laat haar sterren stralen.
Dan is het tijd om het land in te gaan om familie te bezoeken van Twente naar Limburg

En via BelgiĆ« terug en belanden we op een plekje asn de Waal 


En kunnen we daar lekker fietsen en dan lijkt het net of we in Engeland zijn

En zwaaien we naar neef die langs vaart


En is het toch echt Hollands.

En is ons reisje afgelopen om vandaag een klein tochtje te maken in ons eigen stadje alwaar er sportievelingen 

Graag meedoen aan een mudrun


Ze kunnen nog lachen


En nemen ze een bad in de vaart
We spurten terug naar huis en ga nog even rustig zitten in mijn hobbykamer om te werken aan


Groetjes christine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten