Volgers

woensdag 16 mei 2018

Effe wachte.....

Zo zal de label worden voor mijn kleed van Jen Kingwell.
Want al die blokjes die ik ijverig gemaakt heb in de drie weken dat ik moest wachten,
heb ik nu thuis opgespeld zodat het goed te zien is.


Besloten om thuis door te gaan en moet de vakantieliefde maar wachten (want deze liefde staat nu op een laag pitje)
Zie hier een lief blokje met bloem


Deze wel wat makkelijker gemaakt, door de bloem op de achtergrond te appliqueren i.p.v. te patchen.

Is toch wat makkelijker met de ronde vormen.
Verder blijven we nu voorlopig thuis en geniet nu van de zon op het balkon en heb ik geraniums aangeschaft
om daar achter te zitten met natuurlijk een blokje van de jen Kingwell.


Groetjes christine

3 opmerkingen:

  1. Jammer van je vakantie(liefde), maar nu achter je geraniums lekker bezig zijn met je blokjes. Wordt al erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, tot gauw in de Barg, dat is wel zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit op je balkonnetje. Nu maar lekker genieten van het Nederlandse zonnetje en van al je mooie blokjes van Jen Kingwell, ze worden prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen