Volgers

zaterdag 6 oktober 2018

Quiltstress

Bestaat dat woord? Of zal ik het inbrengen bij taalstaat.
Zit ik dan te stressen bij het quilten?
Tja als je al het opvulblokje heb gemaakt met


En zie je dan dat het oatroon vraagt om een aantal sterren te maken.
Laat ik dan maar even een oud blok erbij halen

Een beetje kaal, dus dan ga ik wat tekenen en lapjes zoeken
En begin ik met een goede fles rode wijn
Stokbroodje erbij en klaar voor de picnic
Met dit heerlijke herfstweer.
Op de fiets naar Inge om naar dr vorderingen te kijken van haar Piece and Plenty en de eerste quiltsteekjes.
Maar is zij volop aan het werk met de rendierkleed, hier een detail

Ze is nu met de sashings bezig, s’avonds ga ik nog een bloemetje vastzetten en zie
Nog een blok af, dat gaat lekker toch.
Zal niet zeuren en mij gewoon aan de sterblokjes vastpinnen met tussendoor lekker werken aan een nieuw applicatieblok met lekkere aardbeitjes.
Fijn weekend groetjes Christine

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zijn je blokken en je hebt dat ene kale mandje mooi aangekleed met stokbrood en fles wijn.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer mooi uit, lekker wijntje erbij....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Quiltstress bestaat niet. Neem gewoon je Zen momentje. Groetjes zusje 3

    BeantwoordenVerwijderen