Volgers

donderdag 31 oktober 2019

Griezelig

Is het de deadline die ik mijzelf heb opgelegd.
       En ook als je bij mij de straat uitloopt
Is het griezelen


Maar als je dan weer thuis ben en de projecten op tafel ziet liggen

En in de camper dit project


Waar ik nu vanuit de punt ben gaan werken, dan kan het zo zijn dat mijn arm zegt. Nu even NIET.
Ga maar even blogjes lezen, pak een boek en doe een kruiswoordpuzzel met je zussen.
Na de nodige rust, ga ik toch proberen een mandje te quilten

Nog 1 maandje plus 1 week en dan moet ik hem gaan showen en tellen deze PenP, brrrrrrrr.
Groetjes Christine.



3 opmerkingen:

  1. Daar moet je idd je best voor doen, maar een maand heeft vele dagen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke dag 5 draadjes quilten, dan komt het zeker af! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wees maar blij dat he zoveel verschillende hobbys heb. Als het er een niet lukt ga je met de ander verder. En dan ineens is de quilt toch af. Maandje later is ook niet erg. Geiet er gewoon vangroetjes zusje 3.

    BeantwoordenVerwijderen