Volgers

zaterdag 25 juli 2020

Anderhalf

O,O
We moeten het blijven zeggen, maar vooral doen.
Het begon zo ongeveer hier met alexandersdag


Boris moest binnenblijven en zit op zijn kleedje met sokken in de aanbieding.
Nu kunnen we weer naar buiten.
En met manlief maak ik een fietstocht naar Kethel en breng een kort bezoekje aan de quiltwinkel Moniquilt om wat tussenvulling te kopen voor mijn tegeltjeskleed.
Gelukkig heb ik mijn mondkapje bij me, de winkel is niet zo groot, en dan is de 1,5 meter moeilijk, dus snel weer naar buiten.
Zag op blog van Bossche quilt dat daar vrolijk gelachen werd met zijn drieën boven 1 emmertje.
Meiden let toch alsjeblieft op.
Zelfs mijn tegeltjeskleed meet 20 cm korter.


Dus blijf op je hoede, pak zelf eens tussendoor je centimeter en kijk eens naar de afstand.

Grote afstandgroetjes christine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten