Volgers

woensdag 13 februari 2019

Haak maar aan

Ja hoor, het is weer zover.
Eerst waren mijn zussen volop aan het quilten, dus ging ik ook maar met die kleden stoeien en nu zijn ze al geruime tijd aan de haak, kleden, stola’s en schildpadden.

Dus na een bezoekje aan de Action heb ik You Tube nageslagen en zit dus aan de granny omslagdoek.
Wel oppassen, niet teveel toertjes maken (zucht).
Ach afgelopen dinsdag was er weer de bee bij de Sonnetjes en dit keer was er een slinger opgehangen, al 24 jaar oud die toentertijd door de clubleden gemaakt is.


Welkom bij de Sonnetjes


Met een mooi broderie perse


En nog eentje uitgelicht.
Samen met Inge zijn we aan het blokken en toevallig beide nu met de kangoeroe.


Ook werd er weer een kleed geshowd voor de Droomdekentjes


Waar we allen een blokje voor hadden ingeleverd.
En nu zijn we op stap gegaan, want het voorjaarsweer komt eraan en verblijven we even op camping Lierderholt om zaterdag te verkassen naar Zwolle alwaar ik een bezoek breng aan de handwerkbeurs en manlief aan een georganiseerde wandeltocht zal deelnemen.
Maar ik ben niet weggegaan zonder mijn omslagdoek hoor


En mijn kangoeroeblokje.
Tot ziens.
Christine

4 opmerkingen:

  1. Veel plezier bij de Handwerkbeurs en wat is je omslagdoek mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kangoeroe blokjes en je sjaal is prachtig!!! Tot ziens, hoop ik!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie zussen aan de haak zijn. Leuke omslagdoek en kangoeroes.
    Veel plezier in Zwolle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je naar zwolle gaat. Veel plezier daar. Ben benieuwd wat je allemaal voor leuks zie daar. Groetjes zusje 3

    BeantwoordenVerwijderen