Volgers

maandag 4 februari 2019

Wat moet je met al die kleedjes?

Die vraag hoor ik nog wel eens.
Nu er hangt wat aan de muur en met dit weer is het heerlijk tv kijken samen met manlief


En twee kleedjes, ook heb ik er een bij de eettafel annex leestafel


En doe een spelletje kleedjesmemory

Met mijn zusjes


En diverse kleedjes vereeuwigd op de kaartjes.
Leuk toch.
Wat ook leuk is dat zusje3 haar Stevie’s Garden quilt af is. Zij heeft een achtergrond van blauw/grijs dus was wat lastiger om de bloemkeuze te maken


Zij heeft een mooie naamlabel gemaakt


“Zussen zijn verschillende bloemen uit dezelfde tuin”

En dat klopt.
Nu is het nog afwachten op zusje1 met haar roze tuintje.
We laten ons verrassen.
Morgen is het ‘snertbee’ in de quiltbarg, leuk en ik kan erbij zijn. Vanmiddag voorzichtig 2 draadjes in de PP gezet.


Er zit progressie in.
Nu weer even verder lezen in het boek van Per J Andersson en daarna zus 5 van Lucinda Riley, allebei een aanrader.
Groetjes Christine (zusje4)



3 opmerkingen:

  1. Mooie spreuk, zussen zijn ..., klopt ook wel. Jullie maken mooie kkeedjes. Gezellig morgen, bendrookbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel mooi deze spreuk, kreeg van mijn zusje jaren geleden een kaartje met deze tekst. Ze had al haar zussen zo'n kaartje gestuurd (wij zijn met 5 zussen)
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen