Volgers

zondag 7 april 2019

Als de zon schijnt dan...........

Is het besje blij en ik ook.


Een zonnige zondag op het balkon, maar voordat het zover is, gaan we dubbelop PPen.
Ja ook Inge is volop aan de steek

Ovaaltjes halve rondjes en

Sterretjes, tja 4 draadjes per dag.
Dus na het ontbijt eerst de steekjes zetten en dan malletje maken voor de steekjes

En zit er een bloem op het mandjeskleed

En is er dit weekend een blok af.
Zo nog even nieuwe draadjes in de naaldjes doen voor de dag van morgen,
Vanavond lekker voor de buis met een nieuw handwerkje.

Heb steeds gezegd dat ik niet meer ging patchen, maar toen ik het Arlington Square kleed in de nieuwe quiltmania zag staan? Ging het toch borrelen, kan ik het en kan ik het volhouden? Eerst dus een proeflapje maken. 

Wie weet!!!!!!
Groetjes Christine








1 opmerking:

  1. Wat knap om iedere dag wat steekjes te quilten, dat deed ik ook, maar algauw kwam de klad erin. Wel lekker hé, het zonnetje. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen