Volgers

maandag 29 april 2019

Geduld is een schone zaak

Tja door de witte jassen goedgekeurd en met het bekende briefje naar de pillendraaier.
Enfin eerst maar eens gezellig de paasdagen vieren bij zusje1 in het zuiden.
Ook zij was het kleed de Arlington square uit de Quiltmania 130 opgevallen

En zijn de eerste blokken gemaakt.
Leuk nu hebben we een klein zussenprojectje.
Verjaardag gevierd van mijn oudste neef, genoten van de zon en voordat de kou kwam weer huiswaarts gegaan.
Verbannen naar mijn hobbykamer!!!

Uitzicht vanuit mijn kamertje, alwaar ik volop met de lapjes bezig ben.

Bovenop de PenP ligt de stof met cacteen, tussendoor diverse vrolijke kleuren en op de quiltmania, donkere stof voor het middenblok met opdruk Manhattan. Dus het word weer van alles wat. Heb zo voor de helft van het kleed de lapjes geknipt en in een doosje gedaan incl. de malletjes.
Kon deze wachtweek dus gebruiken voor dit extra werkje en om het blokje met de bloemblaadjes af te maken.

En om de sok te haken

Incl. een reliefboordsteekje en heeft de tweede sok al een hiel.
Maar nu is het dan zover mijn besje is aan het logeren bij het roze zusje, DeZorg is even geen zorg meer.
Al mijn handwerkspulletjes liggen in de camper.
Reis met me mee.
Groetjes christine





2 opmerkingen:

  1. Mooie blommen en een sok gehaakt, ik wist niet dat dit ook nog kon. Veel plezier in je campertje en maar hopen op mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blokken en de bloemen zijn schitterend geappliceerd. Vrolijke kleurtjes heeft de sok!
    Veel plezier met kamperen en ga je "volgen"als je reist ;-)

    BeantwoordenVerwijderen