Volgers

woensdag 17 april 2019

Schilderen op nummer....

Wat ga je nou weer doen? Nieuwe hobby?
Nee hoor.
Gewoon na een wasje gedaan te hebben,

(Getekend naar een foto van Yoko Saito)
Ging ik spulletjes uitzoeken voor op reis en daar kwam ik een klein oud bloemetje tegen. Rijp om geplukt te worden.

Al wat voorwerk is er gedaan en ligt alle bloemblaadjes op nummer,  dun bandje uitzoeken (uit kleding) en op het 15 cm blokje genaaid en nu een voor een de bloemblaadjes vastnaaien.
Ook hier is het fijn om met de lijmpen te werken.
Afgelopen vrijdag met vriendinnetje een bezoek gebracht aan de broodfabriek en de quilttentoonstelling.
Bekende werken gezien n.a.v. Patronen van Jen Kingwel zoals de Delilah, deze is van Judith ebbelaar

Maar ook de Green Beans

(Ja mijn top wacht in de kast)
Het volgende kleed is voor ons beide favoriet

Leuke stands gezien ondere andere van Moniquilt uit Kethel, zij komt een workshop houden bij de Quiltbarg, wel in mijn vakantie.
Zo even een beetje bijgepraat, loop wat achter. Enfin heb ook veel te doen, zit ook nog volop in de quiltsteekjes van de PenP. en zet haaksteekjes in de hiel van mijn oefensok, het gaat goed komen.
Tot blogs
Christine








2 opmerkingen:

  1. Je bent weer een mooie bloem aan het maken en het Wasje zal wel droog zijn nou?
    De laatste quilt is inderdaad een schatje. Groetjes van zusje 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke projecten, vooral de laatste. Je bent net een bezig bijtje ;-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen