Volgers

maandag 19 november 2018

Een relaxmomentje

Dat had ik vandaag echt even nodig.
Vanmiddag was er een bezoekje gepland bij de tandarts, helaas wil hij mij nog een keer zien.
Dus na de nodige afspraakjes heerlijk in mijn kamertje gezeten om te werken aan de 
Splendidstone. 


En een ideetje voor een kerstboompje op 15bij15formaat


Bandjes genoeg, moet dan wel mooie steekjes zetten. Dus dit gaat in de map voor de kerstbee bij de Sonnetjes.
Tja ben al druk met de komende feestdagen.
Zondag naar de Scandinavische kerstmarktjes geweest in Rotterdam.


En dan zie je bij voorbeeld dit hangen, Zweedse klederdracht en te koop.
Maar eerst krijgen we Sinterklaas en zwarte Piet, ja zij komen weer op bezoek in de Quiltbarg op 4 december, dus de moderne featherweigt op tafel en aan de slag voor de surprise


Wat het allemaal gaat worden is dus nu een mysterie, maar het gaat lukken en ziet er straks leuk uit.
Weinig tijd dus om te bloggen. De ideetjes stromen door mijn hoofd, kan ik het allemaal wel bijhouden?
Groetjes Christine

3 opmerkingen:

  1. Je handen staan niet stil, we zullen vast zien wat voor surprise's het geworden zijn. ;-)


    Nu nog even dit. Al een geruime tijd staat er voor je blognaam bovenin de balk "niet beveiligd" en zoals ik nu een reactie schrijf, wordt het zelfs helemaal rood. Dus...simpel om dit te veranderen. Je gaat naar instellingen onder het kopje BASIS, daar staat HTTPS, verander daarachter even van "nee" naar "ja". Probleem is opgelost!!! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank Ineke, heb het gecorrigeerd. Fijn zo’n it’r onder mijn blogsters.

      Verwijderen