Volgers

donderdag 22 november 2018

O kom er eens kijken


Wat ik in mijn schoentje vind

Woensdagavond was een VIPnight bij Quiltshop Leur,
De rode loper was uitgerold en bij binnenkomst kreeg ik direct een ienimini patroontje van dito huisje.
Enfin de workshoptafel was al bezet met dames met ieniministeekjes, dus dan naar eerst rondsnuffelen met een glas gluhwein even rustig zitten en een heerlijk wafel gevuld met zalm, en poffertjes met geitenkaas en chorizoworst en gedroogde tomaat. Is dat een verwennerij? Tja wij quiltsters werden dus echt als vip behandeld. Gezellige snoeplapjes gevonden en dan is het tijd voor het workshopje. Kijk de voorbeeldjes


Is dat niet snoezig
Hier mijn Tiny house


Moet nog een raampje maken.
Zo heb mijn rustmomentje gehad, nu eerst weer aan de slag met de blokken van de Piece and Plenty, zelfs de strijktafel is verhuisd naar de hobby-“werk”kamer.
Pfffff
Grt. Christine

3 opmerkingen:

  1. Gezellige workshop, leuk huisje heb je gemaakt en mooie stofjes uitgezocht. Voor een volgend project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige snoepstofjes.en ook een snoeperig huisje. Groetjes zusje 3

    BeantwoordenVerwijderen