Volgers

zaterdag 10 november 2018

Eindelijk was het zover

het was een lange maand oktober,
maar afgelopen dinsdag stapte ik weer vrolijk op het fietsje om haar de Quiltbarg te gaan.
Zoals altijd kom ik vroeg aan en zet alvast koffie en zoek een plaatsje aan een van de tafels.
En niet veel later ligt het vol


En krijgen we ook nog volop lekkers voor bij de koffie.


Het is weer een en al gezelligheid in de hooiberg en tuiten mijn oortjes.
Er is ook van alles te zien, kijk voor de kleedjes bij joke
klik 
Maar eentje wil ik toch echt laten zien.
Van Jopie en haar hapjes


Zij heeft deze zelf getekend, Naar aanleiding van een kleed bij Moniquilt in Kethel.
Zit steeds te lezen op het blog van supergoof, maar deze wollige beestjes hebben het goed naar hun zin. 
Enfin nu weer een paar weekjes wachten en dan is het surpriseochtend in de quiltbarg, ach zo blijven we jong.
En hoe zit het met de splendidstone?


Een huidig totaal plaatje, met daarbij het Dalarna paardje.

Heb het malletje direct besteld bij House of Quilts.
Dit zal vooral gebruikt gaan worden in de lappenkleed.
Maar nu ga ik even verder met


Weven.
Groetjes Christine.


5 opmerkingen:

  1. De link lukt niet, het is foekiesfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid met z'n allen bij elkaar en als er dan ook nog van alles te zien is, dan is het helemaal feest!!! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, was erg gezellig. Leuk dat je weer wat op je weefgetouwtje hebt staan, ander kleurtje, wat wordt het?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokjes voor je splendidstone. Ook ik ben benieuwd wat je nu gaat weven. Succes er mee, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een verlaat vraagje, maar wat waar is de quiltbarg?
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen