Volgers

vrijdag 30 november 2018

Helemaal happy

Met mijn splendidstonefield blokjes
Blij dat ik heb besloten om nu dan toch te beginnen. 
Het totaal staat nu op 16 blokjes.


Hier de laatste vier.
Gisteren vroeg zusje 3 of ik samen met zusje 1 naar het Quiltshop in Kethel (Moniquilt).
Gezellig om ons zuidelijk zusje deze leuke lapjeswinkel te laten zien. Lekker gesnuffeld en later thuis direct aan mijn werktafel want met leuke gescoorde knoopjes moet natuurlijk direct iets gemaakt worden voor de stonefield.
Hier het begin ervan

Er zal ook geborduurd moeten worden, het idee komt wel.
Dan appt mijn vriendinnetje een leuke foto met schaapjes op het droge, dus vandaag weer tekenen en ontstaan alvast papieren schaapjes.

De wollige beestjes zullen vast gauw komen aanlopen.
Daar wordt ik dus heel blij van.
Groetjes Christine.
Ps zou ik niet moeten zeggen splendidstonefieldchristineblokjes.

3 opmerkingen: