Volgers

zaterdag 3 november 2018

Geweldig

Soms kan iets “geweldig” zijn.
......fijn
......leuk
......mooi
Zo ook voor de splendid sampler van Pat Sloan,
Vorig jaar waren de blokjes gratis te downloaden en 2 zussen zijn direct aan de slag gegaan.
Voor mij was het toen pas op de plaats, met al die projecten van mij. Maar nu met de voorliefde    van de  stonefieldquilt, ben ik toch gevallen.


Hier zie je de nieuwste blokjes van zusje3, Pat Sloan is dit jaar opnieuw begonnen met het uitgeven van diverse blokken.
Zusje1 heeft ook een stapel blokjes gemaakt, maar zij heeft deze zomer haar “lunchbox” doorgequilt en hier een gezellig sfeerplaatje

Geweldig mooi dus.
En hier de start van mijn Stonesplendid.


Een taartje inmiddels af en zie wat erbij ligt?
Een colletje zelf geweven, maar wachte nog op knoopsgaten, dus oud lesboek erbij gehaald en geoefend met de paspelknoopsgat en de gefestonneerde. Het is de gefestonnerde knoopsgat geworden.

Dus nu op naar het volgende project, en dat is???

De laatste blokken
Alle blokken van de Piece and Plenty aanelkaarzetten. Pffffffff.
Een .............lastig karweitje dus.
Groetjes Christine


4 opmerkingen:

  1. Wat mooi is de laatste Piece and Plenty blok! En de andere blokken van je zussen zijn ook prachtig!De patronen heb ik vorig jaar allemaal opgeslagen, wie weet ga ik deze ook nog ooit maken.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je leuke reactie, er zijn inmiddels 16 nieuwe blokken uitgegeven, dus misschien beginnen?

      Verwijderen
    2. Ik heb nog teveel liggen wat af moet ;(
      En ik heb nog zoveel wat mooi is. Hahahahaha
      Moet haast wel 120 jaar worden ;-)

      Verwijderen
  2. De zusjes zijn weer ijverig bezig geweest en met een prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen